2009. augusztus 14.

Hát....nincs semmi. Konkrétan a héten még semmit nem csináltam, és vajmi kevés esélyét látom, hogy ez a tendencia a hétvégéig változna. Na jó, nyilván nem. Jelentkeztem egy álláshirdetésre, amin csúfosan megbuktam. Nem olvastam el alaposan a szöveget, illetve egész pontosan az aktív német nyelvismeret kifejezésnél átsuhantam az "aktív" jelzőn. Papírom ugyan van róla, de mivel nyelvvizsga óta egy mukkot sem beszéltem, már bemutatkozni sem tudnék. De annak ellenére hogy feleslegesen raboltam az idejét, a fazon nagyon jó fej volt, felajánlotta hogy ha majd felelevenítem a nyelvismeretemet, szívesen látnának (nyilván...) és a külső konzulensem akart lenni. Itt állt meg bennem az ütő. Hogy b.zdmeg, nekem még szakdolgozatot is kell írnom. Kettőt, kapásból. No persze túlzok, ennyire link alaknak azért ne képzeljetek, az egyikhez már fél éve tudom a témát!És kb ennyi. Hogy miből fogok összeollózni 70 oldalt + mellékletet, azt még nem tudom. Úgy márciusra lenne esedékes... Nem tudom más is így volt-e vele, de én meg vagyok győződve róla, hogy ezen bukom el a diplomát. És ez most nem vicc. Én tervező vagyok, mindent kigondolok, és mire a megvalósításra kerülne a sor, addigra elmúlik a lelkesedés és kigondolok valami mást. Egy egyszerű szemináriumi dolgozatot 15-ször kezdek el. Hogy a fenébe írok én valami tudományos értékű munkát? Mindenről el tudom mondani a véleményem maximum 1 oldalban. Vagy lehet, hogy nem vagyok elég tájékozott, hogy bővebben beszéljek bármiről? Megesik. Szóval...valakinek nincs egy felesleges diplomadolgozata?!

2 megjegyzés:

Mrs. Sway Jesse James írta...

az nekem is dobhatna , november 15ig kettőt kéne megírnom, leadnom, úgy h már félévet halasztottam..:Dés nem kezdtem még el.

Wildwood Flower írta...

Ejha, az se rossz. :D Mindig túllicitálsz. :P Mi lenne ha lepasszolnád nekem ha megírtad és beadnám egy fél évvel később? :D