2009. augusztus 12.

Fura álmom volt. Egy régi barát szerepelt benne, akivel már évek óta nem tartjuk a kapcsolatot. Maga a kapcsolat sem tartott sokáig, egy viharos év volt talán. Közben jött egy új szerelem és új társaság, új értékek, új normák....elkezdtünk távolodni. Megelégeltem a szókimondó, nyers stílusát és elküldtem. Itt van tőlem 20 percre és 2 éve nem láttam. Különösebben nem is hiányzik. Annyit tudok róla azóta, hogy barátnője van és együtt élnek. Álmomban meg kisbabájuk volt. Hogy ez akar-e valamit jelenteni, vagy szimplán tényleg babájuk lesz, nem tudom. De nem is érdekel.

Amilyen könnyen építem le a barátaimat, annyira ragaszkodom az exekhez. Elmegy egy barát? Oda se neki. Lógni mással is lehet. Gondolom azért, mert a lelkemből ők sosem kaptak, így aztán nem is nagy veszteség. Van akivel egyetem alatt lehet beszélgetni, van akivel vásárolni lehet, van aki sportra vesz rá...etc. Minden funkciónak külön ember. Végiggondoltam, hány barát van aki tudja hogyan élek, mit éltem meg, mit szeretek, mivel telnek a napjaim. Jó ha egy... Mindig mindent a szerelemre raktam fel. Innen lehet ám igazán nagyot esni.

1 megjegyzés:

hitetlen írta...

Oket én inkább haveroknak nevezném és nem barátoknak.