2009. október 10.

Sick

Az immunrendszerem jelezte hogy nem bírja a saját magam által diktált tempót, igen, lebetegedtem. Tegnap még semmi bajom nem volt, éjjel már éreztem, hogy fáj a torkom, egyre nehezebben kapok levegőt és persze nem is aludtam. Reggel gyors egy NeoCitrant toltam be intravénásan, 2 napnál többet nem vagyok hajlandó betegnek lenni. Na de ha már így jártunk, kihasználva a kóbor szabadnapot, egész eddigi napot ágyban töltöttem és ezen a továbbiakban sem kívánok változtatni. Töménytelen mennyiségű filmet etetek meg a lejátszómmal, olvasgatok és nassolgatok.

Csütörtökre van egy interjú beütemezve, a másik időpont még alkudozás tárgya, bár jelentem nem tőlem függ. Az egyiknek már össze kell jönnie, mert nekem munka kell és punktum. Addig nem jövök el onnan, amíg nem adnak munkát. Igen, ez lesz a stratégiám.

4 megjegyzés:

DogRose írta...

Gyógyulj meg drága és sok sikert a munkához. remélem összejön neked. és feküdj rendesen , filmezz, igyál sok folyadékot gyógyulj:)
:ölellek:

Wildwood Flower írta...

Köszönöm, igyekszem. Egyelőre kevés sikerrel...:)

Ölelés :)

Makka írta...

:) Ez a stratégia tetszik! :D És mielőbbi jobbulást kívánok én is! :) :*

Wildwood Flower írta...

Makka, majd megmondom, hogy bevált-e és akkor szabadalmaztatom. :D
Köszönöm a jókívánságokat Neked is. :*