2009. október 3.

Mostanában valahogy semmi sem áll össze.

- Egy - hát nevezzük ismerősnek - srácot beidéztek a bíróságra. Mint vádlott. Felhívta a levélen szereplő telefonszámot, kábítószer-ügyintéző alosztály. Másnap mintavétel, pozitív, persze. Csütörtökön volt a tárgyalás, elvonóval megúszta.

- Aztán interjún voltam tegnap. Persze ilyenkor jön be a szar idő, kénytelen voltam a már jól kitaposott de elegáns cipőmet valami zártabbra cserélni. Egész nyáron strandpapucsban klaffogtam, persze hogy feltörte a lábam. Az interjúig semmi baj nem volt, utána viszont alig bírtam hazajönni. Bár inkább mentem volna a sinekre, ugyanis nem én kaptam az állást, pedig kurvára magabiztos és elbűvölő voltam, még magamnak is tetszettem. Picsába.

carriers
carriers by Const featuring Miu Miu

Nincsenek megjegyzések: